بزرگترین پیروزی

بزرگترین پیروزی

بهترین نیستیم،اما بهترین ها ما را انتخاب می کنند

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


قهرمانی نیم فصل چند روز به تاخیر افتاد

http://axgig.com/images/24934913012964202453.jpg

تنها نکته نیمه اول بازی خطاهای بی شمار و بعضا خطرناک بازیکنان تراکتور روی استقلالیها بود.در این بازی به نظر میرسید محمد نصرتی و بازیکن شماره 3 آنها که خطای شدیدی روی محمد نظری انجام داد در همان نیمه اول بازی می بایست از سوی مظفری زاده با کارت زرد یا قرمز جریمه میشدند!البته سعید دقیقی که با آرنج تو صورت پژمان نوری کوبید ولی متاسفانه نه کمک داور بازی که در فاصله چند متری این خطا بود و نه سعید مظفری این خطا را اعلام کرد،(البته ممکنه ما هم در این خصوص اشتباهی تحلیل کرده باشیم) کاندیدای دیگر گرفتن کارت از داور این دیدار بود!
در نیمه دوم این دیدار نیز استقلال برای حفظ گل زده به یک دفاع منطقی و منطقه ای روی آورده بود.که تا دقیقه 70 کاملا موفق نشان دادند،منتهی در یک اشتباه کودکانه و سهل انگاری حنیف در تعقیب توپ برای به مطمئن شدن از اوت شدن آن بازیکن تراکتور صاحب توپ شد و در نهایت سعید دقیقی در بین مدافعین استقلال که اصلا با این بازیکن یارگیری من تو من نکرده بودند آزادنه در چند قدمی دروازه رحمتی به توپ ضربه زد و بازی را به تساوی کشاند!
استقلالی ها اگر همانند 7،8 دقیقه ابتدا و انتهای خود در این دیدار بازی میکردند مطمئنا بردن تراکتورسازی در تبریز کار زیاد سختی نشان نمی داد .کما اینکه هر وقت بازیکنان خط میانی و حمله این تیم اراده کردند در محوطه جریمه تراکتورسازان موقعیتهای بسیار خطرناکی را بوجود آوردند.
خلاصه در دیداری که محمد نصرتی باید دو بار اخراج میشد_ ابتدا بخاطر خطایی بسیار شدیدی که در نیمه اول بر روی آندو تیموریان انجام داد و فقط با کارت زرد مظفری زاده روبرو شد و مرتبه دوم بخاطر خطای هند عمدی در پشت محوطه جریمه تراکتور که استقلالیها را از ایجاد یک موقعیت خطرناک محروم کرد و باید کارت زرد دوم خود را دریافت میکرد_ و همچنین دیگر بازیکن تبریزی بازیکن شماره 3 این تیم در دقیقه 23 بازی در جهت تصاحب توپ از فاصله سه یا چهار متری تکلی بلند روی پاهای محمد نظری زد که اگر بگوییم برای تصاحب توپ این تکل را زده باشد،بی شک کافر هستیم!
این بازیکن باید به از سوی داور بازی با کارت قرمز روبرو میشد و این کار را نیز باید مظفری زاده با چهره و رفتاری که محمد فغانی در برخی از بازیها از خود نشان میدهد و به بازیکنان امر و نهی میکند صورت میداد_مثلا:برو گمشو بیرون بابا.،توانست به یک امتیاز دست پیدا کند و همچنان خود را به عنوان مدعی اول قهرمانی در نیم فصل معرفی کند .
نکته:شاگردان قلعه نویی امیدوارند که در صورت برد با اختلاف دو گل در دیدار معوقه خود مقابل ملوان بندر انزلی به قهرمانی نیم فصل که هیچ ارزشی ندارد، دست پیدا کند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: امیر خادم تاريخ: 18 / 8 / 1392برچسب:لیگ سیزدهم,هفته پانزدهم,اشتباهات داوری,استقلال,تراکتورسازی, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

سلام. در این وبلاگ به مسائل فنی و حواشی روز فوتبال پرداخته میشود و نویسندگان آن با اعضا خود و دیگر بازدید کنندگان وب در مورد مسائل مختلف به بحث و تبادل نظر می پردازند..لذا از بازدید کنندگان محترم می خواهیم اگر بر خلاف نظرات و عقاید ما با مطالب نوشته شده اختلاف نظرب دارند آنها را ،برای بهبودی در روند نوشتن مطالب آینده در قسمت نظرات مرقوم کنند.. لازم به ذکر است که نویسندگان این وبلاگ به هیچ یک از گروهای خاص ورزشی،اداری و.... وابسته نبوده و فقط بصورت مستقل،نظرات و دیدگاه هایشان را در مورد رشته ورزشی فوتبال و حواشی آن به اشتراک می گذارند..

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب
بازی آنلاین



در اين وبلاگ
در كل اينترنت

© All Rights Reserved to amirkhadem.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com